Specifikace se mohou změnit bez udání důvodu.
Obrázky produktů jsou pouze orientační.
U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, .
Fuel EX 8 je ideální trailové kolo pro jezdce, kteří se pouští do drsných sjezdů a chtějí kolo, jež hravě zvládne i výšlapy. Má odolný slitinový rám a vylepšený pohon Shimano XT pro hladké a přesné řazení. 150mm vidlice FOX Rhythm si snadno poradí s kameny i kořeny. Tlumič FOX Float X zaručuje ovladatelnost. Nový úložný prostor v rámu a nastavitelná geometrie poskytují stejné výhody jako karbonový model, ale za nižší cenu.
Chcete celoodpružené trailové kolo, u kterého je kladen důraz spíše na odpružení a řazení než dražší karbonový rám.
Lehký a tuhý slitinový rám se 150mm vidlicí FOX Rhythm, vzduchová pružina Float EVOL, tlumení GRIP pro vyhlazení drobných nerovností a zadní tlumič FOX Performance Float X. 12rychlostní pohon Shimano XT pro svižné řazení a kola Bontrager umožňující použití bezdušových plášťů. Nová nastavitelná geometrie umožňuje kolo doladit podle vlastních představ.
Fuel EX 8 je určeno pro ty, kdo chtějí na trailu zvládnout cokoli. Progresivní geometrie na traily vám zaručí jízdu v jakémkoli terénu a vylepšené komponenty jsou už jen třešničkou na dortu.
Hlavní přednosti a parametry:
Určení dámské,pánské
Sezóna 2023
Pokročilost jezdce Sportovní
Modelová řada Fuel EX
Materiál rámu hliník
Průměr kol 650b / 27,5″,29
Barva rámu oranžová
Opotřebení nové
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1×12
Konstrukce Celoodpružené
Velikost kola XXL
Hmotnost 15.65 Kg
Velikosti L,M,ML,XL,XS,XXL,S(27.5″),S(29″)
Rám Hliník Alpha Platinum, vnitřní úložný prostor, nastavitelné hlavové složení, nastavitelná geometrie Mino Link, nastavitelná progrese tlumení, vnitřní vedení lanek, magnéziový kolébkový spoj, sedlová trubka 34,9 mm, ISCG 05, 55mm řetězová linka, BSA 73, chránič spodní rámové trubky, chránič ho